-->

miercuri, 7 ianuarie 2015

Review:Slash feat. Myles Kennedy & The Conspirators,World on Fire

~Please hit the "Translate" button for your language~
Source:www.globalmerchendiseservices.com
Nota:Va rog sa votati categoria voastra preferata de pe Outlaws Magazine la sondajul din dreapta/Please vote your favourite category from Outlaws Magazine at the poll on the right side of your screen.

Slash a fost mai activ din 1996 si pana azi,decat a fost in toata cariera sa alaturi de Guns N’Roses.A trecut prin 3 proiecte muzicala majore(Slash’s Snakepit,Velvet Revolver si SMKC)si  un album solo,plus niste colaborari intr-adevar reusite cu nume precum Lemmy Kilmister,Adam Levine,Ozzy Osbourne,Dave Grohl sau Iggy Pop.In Septembrie anul trecut,SMKC au lansat cel de-al doilea album din discografie,sub aceasta forma-World on Fire a.k.a aproape a ora jumate de muzica buna,ocazii de varsat tot alcoolul pe care intentionai sa-l pastrezi/motive de dat nu doar din cap ci din toate alea pana a doua zi si o bucurie imensa pe care fanii ca mine o simt cand stiu ca urmeaza un turneu de promovare care prinde si anotimpul de vara(deci caldura,deci ce-a mai “hot” trupa rock a momentului la bustul gol,deci fericire)si...dezamagire la gandul ca mai mult ca sigur nu se vor mai intoarce in Romania dupa experinta de la Sala Palatului de acum 2 ani.


Stateam cu sufletul la gura inca de prin August 2014 in asteptarea lansarii World on Fire si la fiecare teaser sau indiciu pe care Slash il publica pe Facebook/YouTube,cu atat mai mult voiam sa ascult acest album,ca in momentul in care au fost lansate primele doua melodii,”World on Fire” si “Bent to Fly”,sa fiu  plecata destul de departe pentru cateva zile.Din punctul meu de vedere,World on Fire este in Top 5 cele mai bune albume ale anului 2014-imi place curajul pe care l-au avut ca,dupa toti anii petrecuti facand muzica intr-un anumit stil,acum sa incerce acel ceva nou destul de inovator cat sa nu-i scoata din registrul cu care fanii sunt obisnuiti si totusi destul de fresh pentru a ne intreba “Am mai auzit asta undeva?”,fara a putea primii un raspuns,insa.Mai avem si  balade destule si frumoase si un instrumental.Yes!


1.World on fire:

O practica des intalnita in muzica Rock este cea in care o melodie sa dea numele albumului,sau albumul sa poarte numele unei melodii-priviti voi cum vreti.O practica mai putin intalnita,in schimb,este cea in care o melodie sa primeasca un videoclip in care o actrita porno(destul de proasta,daca ma intrebati pe mine) sa aiba mânã(v-ati prins voi de ce-am pus diactritice doar aici)libera sa-si desfasoare activitatea  e baza pe durata a 4 minute si ceva-intre timp,vad ca YouTube-ul a scot clipul,pacat,putea fi inclus atat la colectia de muzica cat si la “cealalta” colectie de cativa dintre voi.Melodia,pe de alta parte,e o adevarata desfasurare de forte,pozitia ei in album este aleasa cu cap,riff-ul inca imi suna identic in urechi si vocea e... Myles Kennedy. E genul de cantec pe care o descriere l-ar strica,n-ai cum sa ii descrii cuiva cum este “World on Fire”,nici albumul,nici melodia,e pur si simplu buna,ramane bine intiparita acolo unde trebuie,e ideala pentru diferite situatii si locuri si in sala-credeti-ma,trebuie sa incercati asta,sa faci orice fel de activitate fizica pe “World on Fire” si vreo alte 3 melodii de pe album e o adevarata incantare-mai mult,daca aveti posibilitatea sa o ascultati in boxe intr-o sala mare,unde e ecou,deja veti redefinii termenul de “workin' out”.


2.Shadow Life:

Prima data cand am auzit “Shadow Life” era in cadrul unul Playlist cu mai multe melodii Slash,lansate de-a lungul timpului,moment in care,chiar am crezut ca pe-acolo a scapat si un cantec Alter Bridge.A durat vreo luna pana sa imi fac timp sa ascult albumul integral si sa imi confirm pentru a 7-a oara ca duo-ul Slash-Myles e cea mai buna chestie care s-a intamplat in muzica Rock in ultimii 3 ani.Intro-ul de 20 de secunde te convinge sa cobori in ceva catacombe intunecoase si mizere,ca mai apoi riff-ul sa te ademeneasca inpoi cu firimituri de “Shadow Life”,versurile te lovesc din plin exact unde trebuie si pana la solo esti,la propriu in genunchi si daca stii sa-l asculti si mai rezisti la inca un riff care parca foloseste un tirbuson sa-ti intre in frici si constiinta,atunci vei vrea sa mai dai inca odata “Play” pentru a putea sa si asculti melodia,nu doar sa incerci sa-ti dai seama ce si de unde te-a lovit.


3.Automatic Overdrive:

Am mai spus-o si o voi spune pana in ziua in care ma voi oprii din scris despre muzica-diversitatea pe un album este ce-a mai importanta caracteristica al acestuia.Chiar daca melodiile nu sunt cele mai elaborate compozitii aparute din 1950 si pana astazi(nu e cazul aici),atata timp cat am diversitate,de la mine primesti doua puncte un plus si primisiunea ca poate chiar o sa termin de ascultat albumul respectiv candva.World on fire,insa,parca a fost realizat in urma unei sedinte de hipnoza in care fiecare dintre membrii trupei au fost nevoiti sa-si marturiseasca cele mai ascunse frici sau dorinte si,daca chiar asculti cu atentie melodiile separat,vei regasii cate o bucatica din fiecare membru al trupei.In “Automatic Overdrive” il gasesc pe Slash care s-a intalnit la o bere cu Todd (ascultati Exile on Fremont St. de la Sin City Sinners pentru a intelege la ce ma refer),un riff de inspiratie “Nightrain” si un solo care ne demonstreaza ca Slash nu a imbatranit deloc.Toate astea plus drive-ul general al melodiei care te impinge la fugit de-a acasa la 3 dimineata chiar daca usa-i inchuiata si tu stai la 5 si versurile  “My motor queen,don’t ever stop/She ain’t slowing down ‘till she scores tonight” fac din “Automatic Overdrive” a doua dintre melodiile mele preferate de pe acest album.


4.Wicked Stone:

Asta e Myles,”Wicked Stone” e 100% Myles,de la versuri si timbrul vocii,pana la ritm si tempo-ul melodiei,tot ce reprezinta stilul muzical sau muzical,il regasim in aceasta melodie.Mie imi suna a fi o melodie foarte buna de drum,printre multe alte laude pe care putem sa i le atribuim,se incadreaza foarte bine in peisajul “libertate”,orice ar insemna asta si poate reprezenta o adevarata durere sititi-voi-unde daca vrei sa o interpretezi vocal.”Wicked Stone” este exact genul de cantec pe care vrei si te astepti sa il gasesti pe un album semnat SMKC.


5.30 Years to Life:

Nu pot sa exprim in cuvinte cat de mult iubesc melodia asta-este pe locul 1 atat pe acest album,cat si in ceea ce priveste orice a lansat Slash cu oricine a vrut el si cu orice va vrea sa lanseze de acum inainte.Chiar cu vreo cateva zile inainte sa infiintez Outlaws Magazine,scriam pe pagina mea de Facebook ca,”Oficial,”30 Years to Life” este noul “Paradise City” si este extraordinar pentru un fan declarat Guns N’Roses sa poata trai aceasi experienta muzicala care putea fi traita acum 25 de ani ba chiar,mai mult,sa traiesti aceasi experinta muzicala si sa mai si gasesti unul din membri originali acolo care sa reuseasca sa ofere fanilor niste momente  identica ca acum doua decenii jumate.Mi-e greu in egala masura sa spun ce imi place la “30 Years to Life” cat si ce nu imi place,la un pol fiind 100 si ceva de idei,iar la celalalt 0.Fiecare nota atinsa,fie de instrumente sau de voce,versurile,ritm-ul,vai,ritm-ul e genial,e genul de ritm care s-ar putea sa te ridice din paralizie,ideea generala construita in jurul melodiei sperand ca pe scena,oricat de mult ii respecti pe Myles,Todd,Brent si Frankie,atunci cand deschizi ochii sa fie lineup-ul original Guns N’Roses pentru ca melodia este exact ceva ce ar fi putut lansa ei,si cand vezi ca in fata ta sunt alti oameni,asta face celalta parte din tine sa fie mai fericita,totusi,gandindu-te ca muzica foarte buna nu doar ca nu a murit,dar se mai si reinventeaza odata la 10-20 de ani.


6.Bent to Fly:

Mereu am spus ca timpul petrecut cu Slash a scos,din punct de vedere vocal,tot ce ramasese neexplorat in Myles alaturi de Alter Bridge-“Bent to fly” e dovada vie.Te-ai gandi ca o asemenea melodie ar putea fi plictisitoare,prea “plain” pentru a-ti stoarce vreun sentiment,dar nu e asa-lasa tot ce faci si pentru 5 minute asculta melodia asta si incearca sa nu vrei sa suni pe cineva.Am mai putut asculta compozitii asemanatoare pe Slash,albumul solo din 2010,ca “Gotten” sau “Starlight”,dar cea din urma si “Bent to Fly” sunt doua dintre cele mai “pure” melodii lansate de Slash vreodata,sunt curate si te lasa sa alegi ce vrei sau ce nu vrei sa auzi si varianta acustica pentru aceasta este din punct de vedere vizual unul dintre cele mai dragute lucruri pe care le vei vedea toata ziua-uitati-va doar la poker face-ul lui Slash.


7.Stone Blind:

Mie poti sa mi-l dai doar pe Myles soptind pentru 4 minute si m-ai linistit,daca mai faci si o combinatie de genul,atunci ai scapat de mine o zi intreaga.Si cum nu prea vorbesc in review-uri decat de voce si chitara,aici voi mentiona si tobele,fara de care,puteti sa faceti un efort de imaginatie,”Stone Blind” ar suna mai mult decat “nefinisata”,pentru asta si multe altele,jos bandana pentru Brent Fitz.Pana in acest punct,melodia numarul 7 din 17,raman cu numeroase riff-uri pe care voi avea nevoie de soda caustica pentru a le putea scoate din minte,un alt solo impecabil si intrebarea “Cine a ea?”.Asta care “She’s got me stone blind in the dark/Vision of beauty with an ugly heart/Stone blind to everthing about her”,“She’s running free,she’s running hard/That’s all she needs to reach the top”(“Automatic Overdrive”) sau “Never silenced to the misery/Feel it in your sex...when we’re all alone”(“Shadow Life”)-vorbim aici de o metafora sau sa fie o “ea” cu adevarat?Mai avem 10 melodii sa aflam...


8.Too Far Gone:

Poti sa ai 42 de kile si o mana fracturata,ca sigur poti sa bati pe cine vrei tu daca asculti melodia asta,si riff-ul e de ajuns.Ador efectul de “intrerupere” din primele 15 secunde-te tine in suspans atat de mult cat te si enerveaza.“Too Far Gone” satisface atat nevoia de a auzii ceva cu care ne putem identifica si  din albumele anterioare,mai precis,cu ceva de pe “Apocalyptic Love”,in cazul asta partea vocala,solo-ul de aici ducandu-se ceva mai mult spre inceputurile Iron Maiden,iar riff-ul fiind,ca intotdeauna,molipsitor.


9.Beneath the Savage Sun:

Source:www.revista.cifras.com.br
Doamne,cum e asta.Primul minut te da,la propriu cu capul de toti peretii ca urmatoarele 4 sa te intrebe ce-ai patit,numai ca sa-ti mai poata da un spit unde de doare mai tare.Doar ascultati versurile alea,daca noutatea ritmului si a tonalitatilor folosite nu era de ajuns,au mai venit si cu multe cuvinte si expresii pregatite sa se joace cu mintea ta.Nu e foarte greu de inteles de ce este una dintre cele mai folosite melodii de pe World on Fire in track list-urile concertelor din turneul de promovare-nici nu ma lasa sa-mi dau seama cu ce seamana,daca semana intr-adevar cu ceva ce am mai auzit pana acum si daca mi se pare ca regasesc putin...de  Megadeth?Sa fie ceva Black Sabbath sau nu,nu stiu,poate asa ceva ce am mai auzit pe Fortress,ultimul album Alter Bridge...exact atunci vine Myles cu partea vocala de la 3:47 si ma lasa masca de-adevaratelea.Asta numesc eu melodie Hard Rock,asta numesc eu melodie in general-cam asa trebuie sa sune muzica.


10.Withered Delilah:

Slash spunea intr-un interviu despre “Withered Delilah” ca a primit cel mai spontan riff dintre toate de pe album,fiind transformat dintr-un solo,de fapt.Ce poti sa spui despre acest cantec mai mult decat ca este un clasic marca Slash,ceva la care te astepti de pe un album semnat de el.Vocea lui Myles il intregeste si,din nou,tobele termina de pictat conturul picturii de ansamblu.


11.Battleground:

Cand am auzit pentru prima data “Battleground” am plans.Si eu nu prea ma smiorcai asa de felu’ meu,am mai plans doar la 3 melodii in 17 ani de viata,acum 4.Partea de sfarsit nu te-ai astepta,intr-adevar,sa faca parte de pe un album de-al lui Slash,dar haideti sa o luam de la cap si nu de la coada,in termeni muzicali, de la intro si nu de la outro.Versurile imi amintes oarecum de “Beggars and Hangers On”,varianta acustica interpretata cu Myles,chiar daca are influente de Blues si Southern Rock bine definite,versurile sunt din acelasi film,poate o parte a doua,mai stii?Dupa ce toate melodiile precedente au avut grija sa te bata bine,vine,in sfarsit un pansament pentru suflet si minte,unul din acele acele cantece despre care poti sa spui ca sunt “frumoase”.”Did the bed that we made,became our battleground?”,serios?,ce poti sa faci mult decat sa lacrimezi putin si sa treci mai departe?Bine,n-o sa poti,maine o sa asculti melodia din nou,crede-ma.


12.Dirty Girl:

Dirty Girl ne intoarce cu 2 ani in urma cand ascultam proaspat lansata “Bad Rain” de pe Apocalyptic Love.Aparent e vorba despre o tipa care face videochat,oare sa fie duduia din videoclipul pentru “World on Fire”?Daca e aia,deja e prea mult,chiar daca e vorba de o domnisoara mai putin decenta in versurile acestei melodii care probabil nu ii fac cinste distinsei fapturi,ma ofer de pe acum voluntar pentru un program de reeducare in stilul specific moldovenesc.Ma rog,sa revenim la melodia strategic plasata  dupa “Battleground” ca sa n-apuci sa-ti revii inainte sa vrei sa bati pe oricine este subiectul principal al melodiei.Au pariat ei bine ca au cateva mii bune de fane gata sa devina violente daca o vroba de asa ceva,si,au zis sa foloseasca corasonu’ pe post de scut.Revenind la melodie,desi intro-ul te duce putin cu gandul la Aerosmith,iti amintesti repede unde esti imediat ce incepe Myles sa cante si,oricare ar fi originea sau subiectul,”Dirty Girl” e un cantec al naibii de bun si poate fi trasnformat usor in material de studiu util pentru serile in care ai nevoie sa te mai “destinzi” putin.


13.Iris of the Storm:

“Iris of the Storm” nu este genul de melodie pe care te-ai astepta sa o gasesti pe un album SMKC,mai ales primele doua minute,este in schimb genul de melodie “film”,cum imi place mie sa le numesc,structura in asa fel incat fiecare parte,fiecare vers,riff sau solo este clar pentru ascultator si este prezentat intr-un mod unic si singular-ar face o melodie perfecta pentru trailer-ul unui film cu drama si actiune in proportii egale.


14.Avalon:

O melodie foarte dinamica,nu stiu de ce,anumite riff-uri de pe acest album ma duc cu gandul la o bataie buna sau un scandal ceva,nici “Avalon” nu se dezminte,nu are doar un riff sau un solo dinamic,intreaga melodie este mai mult decat energica si,ca tempo se aseamana foarte mult cu “30 Years to Life”.De asmenea,este probabil singura melodie atat de pe World on Fire cat si de pe Apocalyptic Love care nu suna asemanator cu nimic din ce a lansat Guns N’Roses inainte de 1996.


15.The Dissident:

Incepe cu o inregistrare veche.Serios?Deja devine ridicol,e regula,orice melodie care incepe cu o inregistrare veche trebuie sa fie buna,aici avem deja artisti de prima mana,e deja prea bine ca sa fie adevarat.Pe “The Dissident” auzim o tehnica vocala,sa o numim asa,pe care Myles nu a mai folosit-o pana acum si,de ce sa nu recunosc,ar putea sa o mai foloseasca linistit si de acum inainte chiar daca nu este una foarte des intalnita in muzica Rock,tocmai asta,alaturi de solo-uri,aduce un plus de dinamica si de tonus melodiei.


16.Safari Inn:

Ma repet,melodiile instrumentale sunt cele mai “pure” si “transparente” forme de arta muzicala de cand s-au inventat ele si pana astazi.In esenta,nu ai avea ce sa spui foarte mult despre un instrumental,si in cazul de fata nu te opresti din a scrie pentru ca nu ai material despre care sa scrii,ci pentru ca ,te-a lasat cu adevarat fara cuvinte.Slash in timpul procesului creativ,inregistrat si pus pe un album.Shame on you,Guns N’Roses ca nu ati folosit instrumentale de-ale lui Slash.


17.The Unholy:

“The Unholy” ne lasa cu un gust amar doar pentru ca este ultima melodie de pe acest album,pentru ca ne dam seama de adevarul din versuri si de faptul ca nu vor mai lansat un album pentru un alt an,doi sau poate chiar mai mult.Fuck,iar sopteste Myles,va rog sa o informeze cineva pe nevasta-sa ca daca mai sopteste odata ,s-ar putea sa fie rapit.Imi place stilul “dark”,putin spre gotic al solo-ului si chitara parca un surdina ce il urmeaza imediat,sound-ul general al melodiei fiind unul misterios,poate chiar acesta este acel “One more secret alibi”.Si Doamne cat imi place ideea de outro impletita cu versuri,lasandu-te sa te desprinzi de experinta oferita de album repede,dar nu atat de repede incat sa uiti ce-ai ascultat.


___________________________________________________
Luni:Postare libera
Marti:Rubrica muzicala
Miercuri:Postare surpriza(Interviuri,Recenzii,Articole-foto)
Joi:Lista
Vineri:Sex,Drugs and Rock N'Roll sau Behind the Scenes
Sambata:Top
Duminica:Stiri

Monday:Free Style Article
Tuesday:Musical Section
Wednesday:Interview,Review or Photo-article
Thursday:List
Friday:Sex,Drugs and Rock N'Roll or Behind the Scenes
Saturday:Top
Sunday:News

Daca v-a placut ce ati citit,puteti ajuta la cresterea Outlaws Magazine promovand blogul accesand urmatoarele link-uri sau butoanele-gadget din stanga paginii:

You can also support Outlaws Magazine on these pages:

Google+:https://plus.google.com/u/0/b/114645643536966205341/114645643536966205341/posts
Facebook:https://www.facebook.com/outlawsmag
Twitter: https://twitter.com/outlawsmag
Tumblr: https://www.tumblr.com/blog/outlawsmagazine
Pinterest: http://www.pinterest.com/outlawsmag/
Instagram: http://instagram.com/outlawsmag
WeHeartIt: http://weheartit.com/outlawsmag
Ask.fm:http://ask.fm/outlawsmag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu